SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wszystko w temacie” podniosło słuchalność RMF FM

Średni zasięg pasma RMF FM, w którym emitowany jest nowy program „Wszystko w temacie”, wynosi 304 tys. słuchaczy, o 10 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. - Program ewidentnie odpowiedział na zapotrzebowanie słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF.

„Wszystko w temacie” to nowa audycja RMF FM, która na antenie stacji emitowana jest od poniedziałku do czwartku w godz. 23.00-2.00, począwszy od września ub.r. Gospodarzami wieczornego programu są Daniel Dyk i Krzysztof Urbaniak, którzy wraz z dziennikarzami i reporterami RMF FM na żywo relacjonują aktualne wydarzenia, relacje świadków, komentarze ekspertów i słuchaczy.

Zasięg tego pasma RMF FM w czwartym kwartale 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 304 tys. słuchaczy - wynika z danych Radio Track Millward Brown, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik tez zwiększył się o 10 tys. osób.

Średni udział RMF FM w tym czasie wyniósł 22,8 proc. Względem analogicznego okresu 2015 roku zwiększył się on o 2,9 pkt. proc.

Słuchalność pasma "Wszystko w temacie" w RMF FM (poniedziałek-czwartek; godz. 23.00-01.59)

Wirtualnemedia.pl

IV kwartał 2015

IV kwartał 2016

Udział w czasie słuchania (w proc.)

19,9%

22,8%

Zasięg pasma (liczba osób)

294 000

304 000

N=

12 036

12 032

Jak przekazał nam nadawca, średni czas słuchania pasma RMF FM, w którym emitowana jest audycja „Wszystko w temacie”, w IV kwartale ub.r. wyniósł 89 minut, po wzroście względem IV kwartału 2015 roku o 16 proc.

- Oczywiście cieszy nas rosnąca słuchalność i to pomimo, że audycja nie miała żadnej promocji pozaantenowej. Wzrost udziału o 3 punkty procentowe, w dość trudnym paśmie wieczornym, jest zdecydowanie bardzo dobrym wynikiem - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF. - Program ewidentnie odpowiedział na zapotrzebowanie słuchaczy. Cieszymy się, że długi, 3-godzinny magazyn informacyjny, w którym bardzo duży udział ma słowo, relacje reporterów, wywiady, reportaże, spotkał się z tak przychylnym przyjęciem odbiorców – dodaje.

RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce. Według badania Radio Track udział stacji w rynku pod względem słuchalności w 2016 roku wyniósł 24,5 proc.

Dołącz do dyskusji: „Wszystko w temacie” podniosło słuchalność RMF FM

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
warkoczyk
Gratulacje RMF. W tym paśmie, ZET nadaje przez godzinę kawałki do bzykania, firmowane małoletnim spadem z RMF-u, a potem dwie godziny z puszki. Nie ma się co dziwić, że RMF rośnie, a ZET spada.
0 0
odpowiedź
User
wkw
Bardzo ciekawie się tego słucha. Cóż szacunek dla ludzi z Kopca znowu coś co przynosi kasę. Teraz pewnie się pojawi coś podobnego jak zwykle u konkurencji.
0 0
odpowiedź
User
piter
Mam taki komfort w pracy że sam sobie przestawiam stacje i nie jestem skazany na rmf fm . Owszem wg mnie to najlepsza audycja . Bez reklam , dłuższe wejścia i czasami spontaniczne rozmowy . Jesli juz słucham rmf to od 23 do 2.00 . Poranek z zaspanym Baleją woła o pomstę . Kałamaga - ten gosc to wie ze żyje , przyjedzie o 7 to przyjedzie , nie ma go wcale to też nie problem . Generalnie słabe programy .
0 0
odpowiedź