SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM na czele, Czwórka i Radio Pogoda o 250 proc. do góry (słuchalność radia w weekendy w godzinach popołudniowych)

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w weekendy w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w soboty i niedziele w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) w III kwartale 2015 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego udział względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 2,22 proc. do 23 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost o 9,56 proc. do 14,9 proc. udziału). Zaś z czwartej na trzecią lokatę awansowała Eska (do góry o 16,44 proc. do 8,5 proc. udziału).

Największym wzrostem, wynoszącym 250 proc. do 0,7 proc., pochwalić się mogły ex aequo dwie stacje: Czwórka i Radio Pogoda. Z kolei największy spadek odnotowało Muzo.fm (które w fali lipiec - wrzesień 2014 nadawało jeszcze jako Radio PiN) - było to teoretycznie 100 proc. do 0,0 proc. udziału.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 15-75

15:00 - 17:59, weekendy

lipiec 2015 : wrzesień 2015

kwiecień 2015 : czerwiec 2015

styczeń 2015 : marzec 2015

październik 2014 : grudzień 2014

lipiec 2014 : wrzesień 2014

RMF FM

23,0%

23,7%

27,5%

21,6%

22,5%

Radio Zet

14,9%

14,6%

13,4%

13,4%

13,6%

ESKA

8,5%

7,4%

10,8%

8,5%

7,3%

Jedynka

7,8%

9,6%

6,8%

12,3%

10,5%

Trójka

7,5%

10,2%

5,5%

8,3%

6,8%

Audytorium 17

5,1%

4,2%

4,2%

6,4%

4,4%

VOX

4,5%

4,8%

3,0%

3,4%

4,1%

RMF MAXXX

3,9%

3,4%

4,4%

3,3%

4,8%

Złote Przeboje

2,7%

3,3%

3,8%

3,5%

4,4%

Radio Plus

1,5%

1,6%

1,6%

2,4%

1,5%

Radio Maryja

1,3%

1,6%

2,0%

1,7%

1,4%

WAWA

1,3%

1,1%

0,8%

0,8%

0,7%

RMF Classic

1,1%

0,8%

1,6%

1,3%

1,3%

TOK FM

1,0%

1,1%

0,6%

0,8%

0,7%

Antyradio

0,9%

1,1%

1,2%

0,7%

0,5%

Dwójka

0,9%

0,6%

0,3%

0,7%

0,5%

Czwórka

0,7%

0,4%

0,4%

0,3%

0,2%

Pogoda

0,7%

0,1%

0,7%

0,4%

0,2%

Zet Chili

0,7%

0,4%

0,3%

0,0%

0,0%

Zet Gold

0,6%

1,1%

1,1%

1,6%

1,2%

Rock Radio

0,3%

0,2%

0,7%

0,3%

0,6%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,0%

0,2%

0,5%

0,1%

0,1%

N=

20 938

21 048

20 907

21 079

21 096

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).

Dołącz do dyskusji: RMF FM na czele, Czwórka i Radio Pogoda o 250 proc. do góry (słuchalność radia w weekendy w godzinach popołudniowych)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edekm
Co to za kretynski pomysł wybierania akurat takiego okresu? Jest charakterystyczny, bo? Ludzie coś w tych godzinach i dniach robią specjalnego?
0 0
odpowiedź
User
Tym
Nie robią, ale każdy powód, by napisać dobrze o stacjach Agory lub o RMF jest dobry :) Kto jak smaruje tak jedzie. No i jeszcze można dowalić kilku stacjom, których panicznie boją się agorowe i bauerowskie pr ludki.
0 0
odpowiedź
User
swordfish
To jest czas kiedy większość osób kończy pracę i wraca do domu. Niektórzy słuchają wtedy radia w samochodzie. Im korki dłuższe, tym dłużej słuchają radia! Nie jest to prime-time dla radia. Szczyt największej słuchalności jest oczywiście rano, kiedy włączają się radiobudziki.
Ja jeszcze czekam na badanie, co jest słuchane wieczorem ok. 22:00. Wtedy królują programy autorskie i są "Rozmowy niedokończone" Radia Maryja. Chciałbym wiedzieć jaki jest rozkład sił.
0 0
odpowiedź