SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC: 115-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec I kw. br. 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 115,3 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych opublikowanych przez spółkę. To właśnie telewizja cyfrowa jest najdynamiczniej rosnącą usługą operatora.

Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec marca br. korzystało 1,013 mln abonentów, czyli o 0,57 proc. mniej niż rok wcześniej. Z wyliczeń wynika, że telewizję cyfrową miało 26 proc. klientów telewizji UPC.

Drugą z usług, która rozwija się najdynamiczniej jest telefonia stacjonarna. W ciągu roku przybyło jej 27,9 proc. klientów i na dzień 31 marca br. z telefonii UPC korzystało 199 tys. abonentów. Z kolei liczba klientów dostępu do internetu oferowanego przez operatora wzrosła o 15,74 proc. do 475 tys.

W sumie ogólna liczba klientów sieci UPC Polska na koniec I kwartału wyniosła 1,087 mln. Było to o 0,18 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: UPC: 115-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ryszard
Nie rozumiem tego wzrostu. UPC w dalszym ciągu nie ma w swojej ofercie TVP Sport! To jest ogromne niedopatrzenie czy zaniedbanie UPC działające na obniżenie ich wizerunku.
0 0
odpowiedź
User
Mariusz
Ryszard.To nie jest żaden wzrost tylko niewielki spadek.W tych cyfrach mieszczą się wyłącznie ci ,którzy posiadali u nich analog a zamówili np. internet i tv cyfrową bo w pakiecie wychodzi taniej.W rzeczywistości nastąpił spadek o około 3 tyś. korzystających z usług telewizyjnych(analog+ tv cyfrowa razem wzięte).Jakby przyszli do swoich klientów i zamontowali dekodery za złotówkę jak zrobiło to wiele kablówek to mogliby się pochwalić -wzrost pięciokrotny w ciągu np. 1 m-ca.
0 0
odpowiedź
User
Radek
Masz rację Mariusz. To jest tylko chwyt reklamowy. POPULIZM I DEMAGOGIA!!! Dużo promocji nieprawdy. Faktycznie to mają duży spadek gdyż w ciągu ostatnich dwóch lat nic się nie działo w kwestii telewizji a to jest motor napędowy każdego operatora kablowego. Cóż z tego że internet ma dużą szybkość ale jest mało zauważalne na komputerach. A telefon mogą sobie wsadzić w dziurkę bo obecnie wszyscy korzystają z komórki. W większości ludzie rezygnują właśnie z telefonu stacjonarnego. Co do telewizji to w ciągu dwóch ostatnich lat mało się działo. Ostatnio trochę coś się ruszyło zarówno w kanałach HD i SD lecz wciąż to kuleje. Brakuje oczekiwanych programów zgłaszanych przez wielu użytkowników operatora UPC. Dodatkowo operator funduje inne kanały które są mało znane. Widać że lepiej upchać pierdoły niż coś co jest ciekawe. A brak jest EUROSPORTÓW dwóch w HD , Animal Planet HD , Discovery HD , Cinemax HD , BBC HD , TVP HD , TVP Sport . Ponoć brak jest kasy na dodatkowy sprzęt a jak widać pieniądze są ale na internet , telefon ale nie na telewizję. Po cholere kosztowne VOD gdy w kablu brak jest wielu kanałów. Lepiej wprowadzić więcej kanałów a potem rozwijać inne usługi. Czyli UPC kłamie w żywe oczy mówiąc że jest najlepsza - jest to nieprawda.
0 0
odpowiedź