SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja źródłem informacji na temat programów

51 procent amerykańskich nastolatków uzyskuje informacje na tematnowych programów telewizyjnych w tradycyjny sposób, czyli ztelewizyjnych reklam i zwiastunów.

Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się nabadanie firmy OTX (Online Testing eXchange) i serwisuspołecznościowego eCrush, ważnym źródłem informacji są też tutajznajomi lub sympatie (33 procent) oraz inne dzieci w szkole (28procent).

Następne w kolejności okazały się: reklamy internetowe (26procent), reklamy w kinach (25 procent), rodzina (23 procent),reklamy w czasopismach (22 procent), internetowe serwisy stacjitelewizyjnych (19 procent), telewizyjne programy rozrywkowe iinformacyjne (18 procent), reklamy radiowe (16 procent), programyradiowe (13 procent), artykuły lub recenzje w prasie (12 procent),reklamy zewnętrzne i billboardy (11 procent), serwisyspołecznościowe (11 procent), internetowe serwisy rozrywkowe (11procent), internetowe serwisy wideo (10 procent), blogi (7 procent)oraz reklamy w prasie codziennej (7 procent).

Z badania OTX i eCrush wynika także, że 70 procent amerykańskichnastolatków najbardziej interesujące ich programy zamierza oglądaćo wyznaczonej porze w telewizji. 21 procent obejrzy je korzystającz DVR, VCR lub nagrywarki DVD, 9 procent skorzysta z usługi "wideona żądanie" (VoD), 7 procent ściągnie je lub obejrzy zapośrednictwem Internetu, 4 procent poczeka aż dany program ukażesię na płycie DVD, a 3 procent kupi dany program w iTunes lub nainnej podobnej stronie internetowej.

Badanie zostało przeprowadzone na początku sierpnia bieżącegoroku. Wzięło w nim udział 750 amerykańskich nastolatków w wieku od13 do 17 lat.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: Telewizja źródłem informacji na temat programów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl